vrijdag 16 oktober 2015

Witten!


Wat dachten jullie bij het lezen van de kop..
Nou leuk Albért, een post over het witten van je plafonds.
(want de rest is toch allemaal grijs!)
Fijn het is weer schoon en fris en zo blablablaa... lekker interessant.
hahaha!

Nou ik kan bijna geen wit meer zien!
Plafonds, muren, deuren..
afgelopen week werd alles Wit!



We gaan ons huis verkopen.
Verkopen?
Ja, verkopen. 
Kan je het nog bijbenen?

Over de redenen ga ik niet uitweiden verder.
We hopen alleen dat we het kunnen en mogen verkopen!
Om dan vervolgens ergens anders een fijn huis terug te kunnen
kopen waar de meiden en ik bij leven en welzijn 
over een jaartje of twee kunnen gaan wonen.

En wil je iets verkopen, is het eerste wat de makelaar roept:
"Witten!"

Dus dat deden we :-)
En de eerste persoon die binnen komt en gaat roepen:
"ohh, wat is het lekker licht zo, en fris! En het staat ook veel ruimer he!"
(vooral dat ruimer ook!)
Nou die kan door de achterdeur zo weer naar buiten. Haha.


We zijn nog niet klaar.. nog lang niet.

Nu eerst weer een paar weken lekker aan boord, 
en er dan d.v. nog even een paar dagen flink tegen aan.

Wordt vervolgd...

Om jullie niet alleen maar af te schepen met van die stijlloze plaatjes
ook nog een kiekje van het voorraam.


Dat blijft dus mooi grijs :-)

Lieve groet en een goed weekend
Alberta

14 opmerkingen:

  1. Over het huis zeg ik maar niets en al helemaal niet dat het zo wel weer heerlijk fris oogt hihi ;-). Succes met de verkoop!

    Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat hebben jullie snel bekeken!
    Succes met de verkoop, want als je je eenmaal iets voorgenomen hebt, moet het ook maar snel gebeuren, vind je niet?
    Over het witten: als de makelaar het zegt, zal het wel zo zijn :-)
    Ik hoop dat jullie het huis snel kwijt zijn, gelukkig dat de woningmarkt weer aantrekt.
    Groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat de makelaar liever wit dan grijs ziet...het was juist zo mooi!
    Kost jullie aardig wat tijd, hopelijk bevordert het wel de verkoop!
    Rust lekker uit dit weekend in jullie niet witte roef;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de verkoop van je huis...
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedenavond!
    Ben een nieuwe volger van je blog!
    Succes met de verkoop van jullie huis, hoop dat alles snel en goed verloopt!

    Fijn weekend.
    Liefs
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wit is natuurlijk wel algemeen, daar kan je je geen buil aan vallen! En als het maar verkoopt....dat is tenslotte de bedoeling hè.
    Succes met de verkoop!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat het witten snel zijn vruchten afwerpt en dat er snel een bod komt.
    Succes nog.
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He had het al verteld...tuurlijk ga je dat verkopen.....en hopelijk vind he het huis van je dromen...leuk dat ik he weer even gezien heb..het krukje heeft een leuk plekje gekregen hoor !....fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Persoonlijk vind ik wit een verschrikkelijke kleur. Makelaars lijken wel accountants. Houden van kleurloze eenheidsworsten. Zogenaamd beter voor de verkoop. Ik geloof er niks van. Er staan al zoveel saaie huizen op Funda te koop. Met kleur en de juiste en sfeervolle foto's val je mijns inziens net meer op.
    Succes met de verkoop.
    Gr, Margo
    (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh meid, wat een werk!
    Maar ik hoop dat jullie het huis snel verkopen, en dat jullie weer een fijn huis op een fijne plek kunnen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. sjonge! succes met verkopen joh! ik laat het even inwerken hoor;) mag wel he!
    fijn weekend met elkaar

    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een klus joh, succes met de verkoop.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik snap dat het voor de verkoop wit moet zijn..
    alles voor een snelle verkoop! Maarja.. t gaat waarschijnlijk wel tegen je gevoel
    in om alles wit te maken. Gelukkig kan decoreren met grijze spulletjes altijd ;)
    Suc6 ermee!
    Groet, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes meis. Ik hoop met heel mn hart dat jullie snel verkopen.
    Groetjes monique (zonder blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...