maandag 6 juni 2016

Heerlijk dagje

Na een rustige zondag hadden wij vandaag een prima opstartdagje.
Vanmorgenvroeg ving ik al de eerste zonnestralen in de roef.
Met de airco op 19 graden deed ik lekker relaxt m'n opruimrondje. De gewone maandagochtend dingen.
En met dit heerlijke weer maakt de airco dat een stuk aangenamer zo tussen al dat staal.

Vanmiddag ging ik met dochterlief lekker het zonnetje opzoeken. We namen school gewoon mee naar buiten. Hoe leuk is dat!
En aangezien maandag altijd ook een rustigaan-opstartdag is in het lovk-kleuterpakket waren we vrij gauw klaar.
Mooi tijd om nog even van de zon te genieten 😉

Fijne avond nog!
Lieve groet,
Alberta

2 opmerkingen:

  1. Wat lijkt mij dat heerlijk, het leven aan boord.
    En alles is aanwezig zelfs school!
    Geniet maar van het mooie weer als je de kans krijgt.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Dat is nog eens een voordeel van thuis lesgeven ;)
    En airco in je hele huis.. lijkt me ook wel wat!
    Groet, leonie

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...