donderdag 13 oktober 2011

Tijd voor een verhaal


Onze roef staat vol met verhalen
Bijna elk stuk is uniek
gevonden, opgeknapt
gekregen.. 

Vandaag het verhaal van 
onze salontafel.

Op MP vond ik dit schattige tafeltje
Na een uur rijden
werd het een duur tafeltje, 
maar toen ik m zag 
was ik verliefd!

De aardige mevrouw vertelde
in haar kleine knusse Friese
woning dat dit tafeltje altijd
bij haar ouders had gestaan
op een klein binnenvaartscheepje
nu vraag ik je.. 
Hoe bizar wil je het hebben?

Dus verhuisde het naar
 onze (toen) kleine voorwoning
om ook ons blij te maken
als eettafeltje.


En later verhuisde het
weer mee naar onze
wat grotere roef..
En diende het als bijzettafel!

En nu...
Staat hij geweldig als
salontafel!
De poten wat
korter gezaagd,
een perfect maatje.


Misschien heb jij ook
wel een leuk verhaal vertellen?

laat dan vooral je link achter..

Lieve groet,
Alberta





10 opmerkingen:

  1. Super verhaal ....en wat een gezellige plaatjes weer!!

    Fijne avond, groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Alberta,
    Wat een prachtig tafeltje en wat een heerlijk verhaal... Genieten dus...
    Mijn ´oude´ opgeknapte meubels (uit de familie) staan al op mijn blog, dus daar niets nieuws over te melden. Maar ik vind dit wel weer een heel leuke challenge...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi, het verhaal én je foto's! Ben benieuwd naar nóg meer van je verhalen-vertellende-meubeltjes!
    Groetjes, Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg. Mooie plaatjes.

    Groetjes,
    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen!! En als salontafel staat het er net zo mooi dan als eet- of bijzettafel!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verhaal achter je super leuke tafel, Alberta!
    Wordt het vervolgd ;-)

    Lieve groet, @Let...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk als spullen een verhaal hebben!
    Ik zal als alle spullen weer te voorschijn mogen komen,(en dat gaat gebeuren..de vloer is droog!!!!YES)... eens denken aan een verhaal!
    Fijne dag, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Alberta,
    Wat leuk dat je mijn blog bezocht heb en m gaat volgen!!!Heb helemaal zin in t bloggen.Ik volg jouw blog al een tijdje,erg mooie blog heb je.Ik ga je uiteraard toevoegen op mijn blog.Moet nog even uitvinden hoe dat werkt...Maar eerst gaan we heerlijk een weekendje weg.
    Fijn weeken!Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk verhaal zeg! De tafel staat super! Erg sfeervol bij je!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...