maandag 13 februari 2012

Schatkoffer

In de woonkamer staat
bij ons mijn heuse
'schatkoffer'
En als ik een dag even
nergens zin in heb
maak ik 'm open
om op te laden.
Hier bewaar ik mijn
woonbladen in.
Soms nog compleet.
Het meest alleen nog mooie
artikels of foto's.
Dingen die mij inspireren,
Wat me aanspreekt,
hoe ik het ook wel zou willen.


Leuk straks voor Hanna
in de woonkamer...
En hoewel dit sfeertje me
erg aanspreekt,
is het misschien wel
vooral de titel
Hanna d'r slaapkamer
moet nog steeds
een beurt.
Misschien zoiets?

En als een bedrijf belt
dat ik deze keuken heb
gewonnen?!
Mag ie er zo in,
behalve de kraan dan.
(ach ja blijven dromen...)
En wat dacht je
van zo'n binnenkomer?
Dit is een uitschieter...
Kleuren en lekker druk.
Kon ik maar nog een
huis inrichten!
 En dan nog had ik
niet genoeg denk ik ;-)
Maar dat gevoel kennen
jullie vast ook wel!

 Zo ik ben weer opgeladen!
Jullie ook?
Lieve groet,
Alberta

14 opmerkingen:

  1. Van zulke mooie inspirerende foto's krijg ik nooit genoeg...heerlijk om naar te kijken! En een tafel met zeebenen is inderdaad wel op jullie van toepassing hihi!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor dat gevoel ken ik ook! :-) Ik raak ook altijd helemaal geinspireerd door de woonbladen; zo mooi ziet het er altijd uit.....zucht!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een inspirerende post!
    Ik heb juist gisteravond een stapel oudjes door gespit..blijft genieten!
    Alleen ik heb er zoveel..maar kan er eigenlijk geen afstand van doen;)
    Dus blijven ze lekker liggen en kijk ik ze af en toe eens in voor inspiratie, maar ook om te bedenken dat ik zelf ook een super leuk huis heb!
    Fijne week, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Daar krijgt een mens inspiratie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo even je schatkoffer door te kijken. En leuk dat wij even mee hebben mogen kijken!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke beelden met een schat aan inspiratie.
    Je header is ook zo mooi!

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik heb een hele mand vol met oude Ariadne's .... ( Eerlijk gezegd vind ik de oudere van een paar jaar terug mooier van stijl als die van 2012!)
    Ik blijf ze pakken, doorbladeren, ideetjes op doen....Heerlijk hoor! Vooral met dit weer, lekker op de bank met een bakkie thee en een koekje..
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk om daar in te bladeren,en er is inspiratie genoeg zo te zien,succes.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zon koffer!!En ach...dromen moet je houden.Zou toch niet leuk zijn als al onze wensen vervuld waren?
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk als je weer opgeladen bent daardoor! Gewoon genieten & dromen :)

    Liefs, @Let

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie post weer!!
    Enne...ik vraag het heeel voorzichtig...vorige week kreeg ik erg leuke (anonieme) post...weet jij daar toevallig van?? Ik moest heel diep nadenken waar dat vandaan zou KUNNEN komen..als ik goed zit...heel erg bedankt!! Zo leuk! Zit ik niet goed?? Beschouw dit dan als niet gepost....
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hé wegdromen in de boekjes en dan van alles bedenken voor in en om huis, wat natuurlijk niet gebeurt, maar ach alleen de gedachte is al leuk. Fijne dag, groet Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Alberta,
    Ik heb je een award gegeven.
    Je blog vind ik leuk en wat mij betreft zou je nog wel wat meer over je leven aan boord mogen vertellen.
    Veel mensen hebben daar geen idee van.
    Hartelijke groet, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...