maandag 2 april 2012

Met dank aan..

Afgelopen weekend brachten
wij door bij m'n schoonouders
altijd een feest!

En omdat er vorst opgegeven
was en ze zo'n prachtige
'tulpenboom' in de tuin hebben
staan was het natuurlijk
jammer om niet even een
paar takken te knippen
en er aan boord van te genieten..


De koperen ketel
stond ook bij hun in
de achtertuin en ook die
mocht ik meenemen!
Lief toch!


Kijk eens..
daar hou ik nou zo van


En alleen dat op tafel
is al genoeg..
Simpel maar mooi


Nu hopen dat ze allemaal
uitkomen en dat ze nog
de hele week staan!


Kortom,
bedankt lieve
schoonmama!

Fijne week allemaal

lieve groet,
Alberta


12 opmerkingen:

  1. OOh Mooi je ketel zeg! Ik ben ook gek op koper.
    Wat een prachtige combie! waah wil ik ook!! hihih
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je boft maar met zo'n schat van een schoonmoeder!! Ik hoop dat je lang van de prachtige bloemen kan genieten!

    Een fijne avond gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie takken zeg ??
    Geniet er maar lekker van aan boord..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig zeg zowel de takken als de pot ...herrlijk zo schoonmoeder ....geniet er maar lekker van lieve groet rosita fijn pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simpel, maar zo mooi Alberta! Geniet ervan!
    Echt jou stijl hé, mijn ook wel hoor :)

    Liefs, @Let

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch een gezellige roef!
    Heel sfeervol en mooi!
    Je takken zijn ook prachtig, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik wilde morgen een paar neptakken gaan kopen :( maar echte zijn toch echt mooier!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige sfeer heb je aan boord. Super!!
    Ben vroeger weleens aan boord bij een beroepsschipper geweest en heb verbaast staan kijken over de gigantische ruimte. En nu sta ik verbaast van hoe jij het inricht. Ik zit nu te genieten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MOOI!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!! Samen met de ketel echt een plaatje!
    Onze buren hebben er ook 1 in de tuin, daar geniet ik ook altijd zo van!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!
    En wat heb je een sfeervol en schitterend huis.
    Daar mag je best heel trots op zijn!
    Geniet er van!
    Lieve groeten,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, leuk idee om daar magnolia takken in te doen!

    Groetjes Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi plaatje zo op tafel!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...