zaterdag 28 april 2012

Tadaaa...


Beloofd is beloofd..
Hierbij de foto's van
de omgebouwde roef.
(althans het zitgedeelte...)

Samen met mijn beste
vriend 'plaatje board'
sleepte ik kast en
bank naar de andere kant
van de kamer.


(ja mijn mannetje
houdt niet van verbouwen
dus moet het altijd
zellluf doen)

Koffers tegen
een grijze muur


Heerlijk sfeertje!

M'n verjaardagskadootje
stond al tijden op 't lijstje
maar geniet er nu
dan ook dubbelop van.


Doorkijkje door m'n spiegel
die na een aanvaring
gelukkig weer gemaakt is.


Ja 't is weer heel wat anders
maar wel knusser ook.


Goed weekend en
struinse allemaal
op de koninginnemarkt..
Maar niet de leuke dingen
voor mijn neus
wegkapen he :-)

Lieve groet,
Alberta


9 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit!!!Kan je dan echt van genieten he?!En alles voor je neus wegkapen....helaas niet :-).Ik moet werken!Maar geniet ervan en ben benieuwd of je nog wat leuks vind.
    Fijn weekend!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er weer geweldig uit Alberta!! Je hebt zo'n gezellige boot, echt heel mooi!

    Een voordeel van je boot zou kunnen zijn dat je door het geschommel de spullen wat makkelijker van de ene naar de andere kant kan krijgen...ik vraag me nu ineens af of je een aantal dingen verankerd hebt...je zou toch raar opkijken als je 's morgens wakker wordt en merkt dat de halve kamer leeg is en de andere helft wel heel erg vol staat :)!

    Ik wens je een fijn weekend...veel plezier op de rommelmarkt! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg wat een verandering!!
    tZiet er wel gezellig uit..
    Jullie zijn lekker in Maartensdijk vant weekend?
    Geniet ervan!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij ons in de kamer kan ik niet veel veranderen, jammer genoeg. T is heel gezellig geworden. Wij gaan ook naar een gigantische rommelmarkt, heerlijk. Groetjes Alie (Huisje Weltevree)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat ziet het er gezellig uit bij jou, zeg!! Echt heel mooi.
    En goed dat je het gewoon zelluf doet, ik heb hier ook niet bepaald een klusser en als je dan wat wilt, tja, dan moet je t zelf doen! (niet dat ik zo handig ben trouwens, maar ik wil het toch leuk hebben in huis).
    Fijne zondag!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou het resultaat mag er zijn hoor zo gezellig en sfeervol en ook zo netjes allemaal!!!!
    Jij ook een leuke dag morgen hoor..

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, een super metamorfose!
    En waren er nog wat vondsten voor je over? Ben benieuwd naar je Koninginnevondsten;-)

    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend knus huis! Leuk aan boord wonen! Een collega van mij haar vriend heeft ook een boot dus ik hoor veel verhalen! Ik ga je volgen hoor!

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg, je hebt helemaal niet door dat dit op een boot is.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...