woensdag 25 juli 2012

Zomerklusjes deel 3

Zo voor de derde keer
m'n foto's geupload.
Nu hopen dat ik het bericht
af krijg voordat het internet
eruit klapt.

De hangoortafel staat
twee keer in de grondverf.
Vandaag gaat 'ie van tafel
want vrijdag gaan we heerlijk
voor twee weken van boord!


Vorige week kon ik er even
in België af, en wel
op m'n favoriete plekje!

Vlakbij de kringloop :-)

Ik vond voor 75 cent
dit rekje


Zou 'k m nog kunnen
verven voor het eten?


Als ik effe opschiet wel..

Dus kwast erop..
2 lagen muurverf verder
en hoppa!


Hij hangt..

Nu moet ik nog wel op
zoek naar wat leuke
dingen voor eraan,
want hij is echt maar klein!


Dit naamplaatje heeft alvast
een mooi plekje gekregen.
Uit Maartensdijk,
m'n thuisdorp.


Deze schaal op voet vond ik er ook,
kijk eens naar die leuke
kopjes eraan


Hoorns, stuk touw en wat
gedroogde hortensia erin
en het zomerplaatje is
weer compleet!


Geniet van het mooie weer.

Lieve groet,
Alberta

8 opmerkingen:

  1. Heey Alberta,

    Je bent weer lekker druk aan boord, maar het rekje is dan ook erg leuk geworden hoor, in een mooie kleur geschilderd.

    Wij hebben vanmorgen een deel van de schutting geverfd, maar pfffft...het was er eigenlijk te warm voor! Maar het dekte in één keer, dus wij helemaal happy ;)!

    Ik heb je bericht ontvangen hoor, gelukkig maar dat het nog op de boot staat. En wat in de boot zit, verzuurt niet hihi...ik wacht rustig af!

    Ik wens je twee heerlijke weken vakantie op vaste bodem toe ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haalt de mooiste dingen bij die kringloop in Belgie!Super!
    Blijft je tafel deze kleur of wat gaat t worden?Ik vind m super zo in t wit!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden hoor. Ik zou leuke hartjes aan het rekje hangen. (Met een lapje vilt vlug zelf gemaakt......
    Of wat dacht je van een paar emaille bekers.
    Ik zou dat adresje wel willen weten van die kringloop.
    Heerlijk 2 wkn aan de wal geniet er maar van.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's van mooie dingen! Leuk, die hangoortafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke nieuwe aanwinsten. En je tafel vind ik helemaal geweldig!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat wordt je hangoor mooi zeg! Je kapstokje is ech gaaf! Super kringlopen daar in België.
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat leuk zeg, en dat rekje maar voor 75 cent, je hebt hem erg mooi opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Yolanda......je kent mij niet, maar ik kom via Yolanda van Kom Achterom bij jouw blog terecht.
    Toen ik zag dat je aan boord woont moest ik gewoon even een bezoekje brengen. Veel van mijn mans familie hebben gevaard of varen nog steeds op een binnenvaartschip.
    Leuk om iemand te treffen in blogland die vaart.
    Prachtig rekje heb je gevonden en dat voor 75 cent !!! Ongelofelijk.....hij is erg mooi geworden.
    Groetjes Bianca
    ps. Ik zag je mooie give-away en ik wil daar graag aan meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...