woensdag 5 september 2012

Alweer.. Een super leuke Give Away!

 
Hallo allemaal!
 
Door behoorlijk erge vermoeidheid
liggen de zomerklusjes helaas
een beetje stil. Maar....!
 
Ik mag een super leuke Give Away
weggeven namens Serviesshop.com
waar ze de prachtigste Serviezen
verkopen.
 
 
 
Of je nu Borden zoekt van Stapelgoed,
het stoere merk
met vooral pasteltinten
 
 
 
van het fleurig en vrolijke
merk Pip
 

 
 
Of heb je liever Schalen en Kommen
van at Home with Marieke
Hier heb ik echt zitten kwijlen..
En dan vooral dat rood!
 
 
Maar als ik mocht kiezen
ging ik voor het zwart-witte merk
Miss Blackbirdy
 
of voor de geweldige
de lijn van VT Wonen
 
 
Zoals dit witte emaille vergiet!
 
Kortom ik zou wel weten
wat ik zou uitzoeken
als ik deze kado-bon
van 35 euro won!
 
Maar natuurlijk doen we ook
deze Give Away in eigen stijl!
Dus laat me in een berichtje
weten waarom jij deze kadobon
goed kunt gebruiken, of aan
wie je 'm het liefst zou willen geven.
 
(stel je voor dat je een peuter of een kat hebt die net alle
borden uit het kastje heeft getrokken ofzo ;-) )
 
Als je zelf ook een blog hebt
zou ik het erg leuk vinden
als je een foto met link
naar deze Give Away daarop zou willen zetten!
 
De mannen hier aan boord mogen
kiezen wie het origineelste of
liefste berichtje heeft achtergelaten
(dat zal nog wat worden!)
 
De Give Away loopt tot
volgende week maandag!
 
 
Lieve groet,
Alberta
 
Ps: wil je mee doen, maar je hebt geen blog
en je krijgt het niet voor elkaar om een berichtje
achter  te laten, mail me dan
 


18 opmerkingen:

  1. Beste Alberta,

    Wat een heerlijke give away!
    Ik vind het moeilijk om hem voor mezelf te vragen, maar trek vandaag de stoute schoenen aan en doe het toch! Waarom? Omdat ik heel hard aan het werk ben, in mijn huwelijk, aan mezelf en omdat ik daarbij wel een positieve give away kan gebruiken! Stiekem voelt het toch wat egoïstisch, maar zoals gezegd, vandaag heb ik stoute schoenen aan...

    Groetjes,
    Grace

    P.s. Zie mijn blog voor uitleg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is pas een leuke give-away.
    zoveel mooi's om te kiezen.ik zou er mijn schoondochter
    blij mee maken;omdat ze ons twee scatten van kleinkinderen gegeven heeft,en ik dan gezellig
    bij haar op de koffie kan komen.
    Groetjes Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Alberta, Zoals je weet ben ik een stilletjes meelezende collega van je ;) En zo heel af en toe schuiven we langs elkaar heen in een sluis of langs het autosteiger van een bep. plaats, toch? Ik zou graag meedoen met deze leuke give-away. Ik zou mee willen doen om mijn oudste dochter te verrassen. Ze zit in het examenjaar (hoewel dat jaar nog maar net begonnen is) en ik beloofde haar een theepot met toebehoren voor als ze gaat studeren. Dit zou een leuk begin zijn, toch?
    Een blog heb ik niet, dus ik kan geen reclame voor je maken. Maar ik ben nog steeds een trouwe lezer van je berichtjes en ik weet precies wanneer je in Belgie zit.... dan duurt het weer even. Groetjes aan boord, rust lekker uit, geen klusjes maar met een bakkie thee in de stuurhut gaan zitten!! Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al zoveel aan serviesgoed her en der in de keuken, en in de oude buffetkast in de kamer...dat ik mijn stem...graag over laat aan iemand anders...met een mooie uitleg, waarom zij/hij deze give away graag zou willen ontvangen!!!
    Maar ik vind het een super leuk, en mooi idee, om het op deze manier te doen.
    Ik wens de mannen aan boord...veel sucses bij het uitzoeken van wie...de speciaalste, mooiste, en/of leukste reden aan geeft...om deze give away te kunnen winnen!

    Een fijne avond verder, en groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plastic borden, plastic bekers en plastic mokken...ons dagelijkse "serviesgoed"!
    Drie kleine kinderen die mama altijd willen helpen met tafeldekken en geloof me..dan kun je maar beter plastic hebben!
    Maar als de kleine mensjes op hun bedje liggen en mama aan haar avond koffie begint, dan zou zo'n prachtig kopje van Stapelgoed, gevuld met heerlijke mokka toch een Super beloning zijn na een drukke dag.

    Serviesshop.com heeft zoveel moois en heel graag zou ik wat plastic willen ruilen voor sfeervol aardewerk.

    Ik doe graag mee met de give-away en zal een link plaatsen naar je site..

    lieve Groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Alberta,

    Hoe maak je nu het origineelste bericht???
    Ik ben bang dat ik daar niet zo heel goed in ben.
    Maar wat een onwijs leuke Give Away
    Graag doe ik hier aan mee.
    Want na een jaar of tien,
    Houd mijn servies het voor gezien.
    Ik heb al diverse losse stukken.
    En lijmen gaat echt niet meer lukken.
    Maar ook al zitten er bartjes in mijn bord.
    Moet ik toch maar even afwachten of ik de gelukkige word.
    Voor mij als persoon
    heb ik de voorkeur voor het servies van At Home.
    Ik plaats op mijn blog een foto met link.
    En duim dan maar ook even flink!!!
    Nou succes met kiezen.
    Dat de beste maar niet hoeft te verliezen.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dit is zo'n leuke give away......ik wil hem gewoon winnen omdat servies gewoon bij mij hoort ben er gek op.....eh ja wat zal ik kunnen verzinnen.....als ik nou win bv......dan geef ik jouw een bos bloemen...nou ???...dan geef ik ook wat weg...leuk ???...liefs Ria...en ik heb nr 7 spannend.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha wat leuk!!! nog een kans om zo'n super leuke kadobon te winnen, nou ik doe heel graag mee hoor!

    Waarom ik denk dat juist ik deze bon zou willen winnen?
    Ik ben zo dom geweest om nooit de tekst die onder op het servies van Pip in cirkels staat te lezen. Wat daar dat staat?
    Nou dat Pip servies niet in de vaatwasser mag en dat hebben wij dus wel gedaan en dan blijft er niet zo heel veel van dat leuke setje die ik had over helaas :-)

    Ik ga meteen een link op mijn blog zetten en duimen voor mezelf.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag voor het eerst op je blog en dan kom ik een leuke give away tegen, nou daar zeg ik geen nee tegen. Succes met je blog en je shop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé wat leuk!
    Ik doe graag mee... had je wel gedacht zeker van mij :)

    Reden? Tja gewoon te leuk om weer eens een frisse wind door m'n kasten te laten waaien, we eten nu al zo'n ruim 21 jaar van 't zelfde servies (met her en der de nodige brokken)... hoog tijd om de boel aan tafel op te pimpen ;-)

    Mannen aan boord bij Alberta; suc6!
    De lees-dames van deze blog wachten 'rustig' af...

    Groet!
    @Let...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Alberta,
    leuk jij bent er op ingegaan, ik had voor de vakantie het aanbod van serviesshop.com ook gekregen, maar toen kwam mijn zomerstop, waar ik heerlijk van heb genoten..

    ik doe wel graag mee, maar....

    Na een jaar of twee verbouwen zijn we eindelijk klaar!
    helaas is mijn servies nu een allegaar!
    Ik heb alles wat ik maar kan wensen,
    dus gun ik het eigenlijk aan andere mensen.

    Toch zou ik er heel blij mee zijn,
    want een compleet servies van at Home lijkt me toch ook wel fijn...


    Succes mannen, je weet wel wat voor taak je hebt gekregen:)!!
    Alberta, dank voor het organiseren:)
    Groetjes Hannie



    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Alberta,
    wat zullen je mannen het moeilijk krijgen om uit al die geweldige reacties een winnaar te kiezen. Ik zou het echt geweldig vinden om hem te winnen. Na een moeilijke periode waarin ik te horen kreeg dat ik een progressieve ziekte heb, ben ik momenteel uit het dal aan het opkrabbelen. Mijn huis is net na 6 jaar voor het eerst helemaal opgeknapt en kan nu helemaal naar mijn smaak worden ingericht. En dat super mooie servies zou natuurlijk de kers op de taart zijn. Succes met kiezen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Alberta,

    Graag zou ik een poging willen wagen om de give-away te winnen.
    Maar niet voor mezelf.
    Ik volg al een tijdje de blog van Grace Life en ik zou het haar zo graag gunnen in deze zo`n moeilijke tijd.
    Een opkikkertje zou ze best als iets positiefs kunnen ervaren.

    groet van Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Alberta en je mannen en je dochter natuurlijk,
    Van allerlei serviesgoed in de kast.
    Dus noodzaak, nee. Maar ik ben dol op serviesgoed.
    Combineer graag een en ander. We zitten graag aan tafel en genieten er van. Maar ja, de prijs hè? Dus een mogelijkheid om wat gezelligs te kopen is natuurlijk
    nooit weg. Lief van je om deze give away mogelijk te maken. Ik doe graag mee.
    Wat ik je nog wilde vragen: Hoe doe jij dat met al je mooie spulletjes als jullie varen? Mijn schoonzus was vroeger altijd in de weer met anti-slip matjes in de kast en handdoeken over haar servies en alles op de grond zetten en zo vooral als ze het IJsselmeer over gingen.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjah, ik ga toch ook maar voor mij zelf. Allereerst mannen een groot kompliment voor Alberta dat ze jullie 'huisje'zo mooi maakt. Een gezellig huisje is heel wat waard. Waardeer dat maar enorm! En dat ze ook nog het hart op de juiste plaats heeft? Dat blijkt wel weer met deze gave Give Away. Na jaren ga ik nu meer aan mijzelf denken. En dan komt zulk mooi serviesgoed voorbij? Het zou mij een vreselijke positieve opkikker geven. Kan wel een positivo gebruiken. Met 5 kinders en iedere dag stevige pijn door spierreuma. Maar ook al word ik het niet, ik geniet sowieso door het volgen van deze blog. Mannen, succes en vaarsuh! Een mooi beroep.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik lees (nu pas, schaam, schaam) datje ernstig vermoeid bent. Teveel gedaan? Hoop dat je met rust weer snel opgeknapt bent! Groetjes, Moepsje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je een berichtje achterliet Alberta en wat een prachtige Blog heb je. Ik heb met plezier heel wat posten doorgebladerd. Je heb er een volger bij.
    Wat een mooie Give Away, ik heb een poosje terug net wat van het Stapelgoed servies daar besteld.
    Ik hoop dat het met de vermoedheid snel weer iets beter gaat, ik weet hoe lastig het is als je totaal geen fut meer heb.
    Wens je een fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil ook een poging doen voor de give away. Niet voor mezelf, ik voel me heerlijk in m'n eigen huis waar alles behoorlijk goed is, incl het serviees.
    Maar een vriendin van me heeft een aantal zware jaren achter de rug. Ze ontdekte dat haar man niet alleen een gokverslaving had, maar ook andere negatieve invloed in huis. En dat was "niet zijn schuld, hij was zielig". De scheiding ging nog wel, maar omdat Ex zich niet hield aan het convenant, heeft ze nu tweeenhalf jaar schuldsanering achter de rug om zijn gokschulden af te betalen. Haar 2 tieners in huis heeft ze daarbij ook nog weten te motiveren zich elk jaar beter op school te laten worden, en ze gaan nu allebei voor wat ze goed kunnen (sportploeg en HBO). Ook heeft ze kunnen zorgen dat de driftbuien of depressies het huis uit zijn. Ik vind het zo knap wat ze daar in huis doen met z'n drieen!
    Al die tijd zat er natuurlijk geen geld in de pot voor mooie zaken in huis (en daarvoor was het ook al niet ruim, ze werkt als alphahulp). Dus over een paar maanden zou ik haar graag de bon geven als ze viert dat haar leven opnieuw weer begint.
    (Nu ik het nalees, lijkt het meer een film dan echt waar. Over de mail wil ik wel toelichten hoe en wat, inclusief de jankmomenten, maar niet op het net)

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...