woensdag 28 november 2012

Winnares en Ster

 
En de winnares is.... :
Nicole van Krek Wak Wou!
Jullie gingen voor haar
bladerkrans..
Nou Nicole, je bent een terechte winnares!
Als ik ergens een hoop bladeren nog
tegen kom ga 'k hem ook zeker maken.
Mail je mij je adres dan stuur ik volgende week
het verrassingspakketje naar je toe.
 
 
Het 'mosvirus' heeft me nog
niet losgelaten, dus nam ik gisteren
bij het tuincentrum nog een bak mos mee!
 
Ik had nog wat ideeën
en anders kransen maken om weg
te geven is ook zo leuk.
 
Ik zocht langs de kant waar we
lagen te lossen 6 stevige takken
en maakte daar een Davidsster van.
 
 
Een kerstboom, daar doen we niet aan,
kerst is zo veel meer.
(maar daar kom ik nog op terug!)
Maar een ster vind ik altijd toch
wel bijzonder!
 
En dit is het resultaat
boven de schouw.

 
Op de schouw 2 met matte muurverf
geverfde kruiken

 
En 3 kistjes opgestapeld.
Ik hou zo van deze kleuren!

 
Zo nou ga ik weer naar beneden
(de computer staat boven in de stuurhut)
en lekker verder rommelen.
 
Fijne dag vandaag!
 
Lieve groet,
Alberta
 

11 opmerkingen:

  1. lekker eenvoudig, maar heel mooi die davidster
    Mooie sfeer zo!

    Lieve groet
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies de kleuren waar ik van hou :-)
    Je ster is prachtig geworden!

    Fijne middag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden! En wat jij schrijft, kerst is zoveel meer!
    Ik heb van de takken van de gekapte boom een ster gemaakt. Maar met mos is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Nicole !!!
    erg mooi die david ster ,leuk is dat toch om dat van straat te plukken en er dan thuis iets van te maken.
    eb die flessen zijn ook leuk geworden zo.

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In de auto staat nog een bak mos, daar wil ik morgen mee aan de slag. Een mooie ster heb je gemaakt, er zijn inderdaad meer wegen die naar kerst leiden dan alleen via een boom. Leuk dat Nicole gewonnen heeft!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor Nicole!
    Wat een bijzonder ster heb je gemaakt!
    Weer eens heel anders dan een krans!
    Je flessen in de muurverf is ook een leuk idee, ik heb nog bruine staan, maar vind die niet mooi meer in mijn stijltje van nu :)
    dus wie weet pak ik ook de kwast..
    Tja, en dat kerst niet in de boom zit, weet ik heel zeker!! Gelukkig!!
    Lieve groetjes, Hannie♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat leuk zeg dat ik heb gewonnen! Ik ben er echt kei blij mee!!! Ik mail je!
    Die ster is super mooi!Ik hou erg van decoraties van natuurlijke materialen!
    Fijne dag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat de krans van Nicole het is geworden...Gefeliciteerd hoor!
    Prachtig is je David's ster geworden, mijn bak met mos komt volgende week...en dan ga ik ook aan de slag!
    Ja, ook ik weet dat de Kerstgedachte zeker 'niet' in de Kerstboom zit...maar als ons gezin met de Kerst allemaal gezellig bij elkaar is, spelletjes doen, en met wat pakjes onder de boom (nee heeft er ook niets mee te maken)...besef ik me wel "eens en temeer"...dat ik mij een heel dankbaar, en "Gezegend" mens mag weten!!!

    Lieve groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Crea bea met je mos, superleuk!
    Kruiken zijn ook errug leuk zo zeg, nooit aan gedacht :)

    Liefs, @Let

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ook niet zo van de kerstbomen, vind wat takken met lichtjes veel mooier. Maar ja, ik woon hier niet alleen en man en kids vinden het geen kerst zonder kerstboom. Wij hadden voor onze fair afgelopen vrijdag en zaterdag ook hele grote davidssterren gemaakt. We waren ze zo kwijt. Van de week lekker rustig aan doen. Het was vreselijk druk (maar gezellig). Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi zeg, die creaties!

    Erg mooi die bladerkrans van Nicole...maar ook de krans van Hannie is super mooi zo! En trouwens...de andere herfstcreatie mag er ook zeker zijn.

    Alberta...wat maak jij ook ontzettend mooie dingen zeg! Erg leuk.
    En wat fijn dat jullie aan wal gaan wonen zeg....echt geweldig! Het zal vast even wennen zijn, maar wel erg leuk! Alvast heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...