zaterdag 27 juli 2013

Een week lang bloggen

 
Lees jij vanaf vandaagook mee op
 
Ik heb getwijfeld of ik het wel moest doen,
maar na overleg, en de belofte dat ik mijn eigen
geluid mag laten horen is vandaag de eerste column erop gegaan!
 
Veel leesplezier en een goed weekend.
 
Wij doen even een dagje niet klussen
maar gaan genieten van het weer en elkaar.
 
Lieve groet,
Alberta
 
 
Ps: dit is de foto die de fotograaf heeft gemaakt
aan boord voor bij de columns in de GezinsGids
(en ik mocht niet lachen voor het geval dat je denkt
wat kijkt ze sacherijnig haha)
 


8 opmerkingen:

  1. Ik dacht het al toen ik het artikeltje in de bijlage Vrouw las, ik heb het nog niet gelezen, maar dat ga ik nu meteen doen. Leuk!!!! Ik lees je blog ook zo graag. Succes met schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je gezien vanochtend in de Telegraaf. Ik zei nog tegen mijn man: Ik volg haar blog......wat een toeval.
    Mijn man is ook een schipperskind.Leuk intervieuw, maar die foto....hihihihi......
    Groetjes Bianca en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg !!!! fijne dag !!...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke column! En ook een mooie foto hoor...zonnige groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je nu ook een column schrijft!
    Mooie foto!!

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geschreven!! Gr Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toen ik het berichtje op vrouw.nl zag staan ben ik meteen een kijkje gaan nemen op je blog. Wat een geweldig sfeertje weet je er van te maken zeg! Prachtig gewoon!
    Moet zeggen dat de links naar bevriende bloggers mij ook erg aanspreken :-). precies hoe ik denk over interieur, kringlopen en the-way-of-life.
    Bedankt dat we met je mee mogen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Alberta,
    nadat ik je column in de gezins gids heb gelezen ben ik daarna je blog blijven volgen...
    Erg leuk! ook hoe je het iedere keer gezellig weet te maken in de roef!! Ik vraag me alleen wel een paar dingen af... blijf alles bij jullie goed staan aan boord?? Of trilt er ook wel eens het een en ander van zijn plaats door de motor etc?? Ook ben ik wel erg nieuwsgierig op welk schip je vaart;) grote kans dat ik je tegenkomt;) Zit zelf ook aan boord vandaar...
    Misschien dat ik zo ideeen op doe om hier ook eens het een en ander te veranderen... alleen ben ik zelf niet zo creatief;(
    Vind het echt super hoe jet het allemaal doet en lees iedere x met plezier je blogs!! Leuk dat je mensen mee laat kijken aan boord want vaak hebben ze geen idee hoe het eruit ziet he...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...