woensdag 5 februari 2014

Te licht

 
Allereerst bedankt voor alle reacties!
Voor velen een verrassing om in plaats
van detailfoto's nu goed te zien hoe ruim
het is aan boord.. Nou inderdaad!
Het is denk ik ruimer als ons huis.
 
Over het huis gesproken, het aanrecht krijgt
de laatste laklaag, hier en daar moet nog een
muurtje geverfd, en de trappen moeten nog bekleed
maar dan zijn we er ook.
 
Ondertussen rommel ik lekker wat aan
met de spullen die ik heb aan boord.
En dat is me eigenlijk veel te weinig,
 
Het is me ook allemaal nog te licht..
Maar op de schouw begint het al aardig te komen
 
 
 
De lamp is zo'n 55 cm hoog,  ik kocht 2 stuks via mp.
 Voor het geweldige bedrag van 10 euro :-)
Toch denk ik er over om er in ieder geval
eentje zwart te maken, of misschien eerst eens grijs.
Ik hou gewoon niet zo van wit...

 
De kaarsenstandaards zijn gewoon van de A.ction

 
En de krans, voor velen een bekende
voor de nieuwe volgers, die maakte ik van snoeiafval
en wat groen er tussen.
Vraag me niet meer hoe het heet, ik zou het niet meer weten.
Het ziet er leuk uit, dus dan is het goed voor mij.
(haha.. doos ben ik he)

 
Ja het is toch echt te licht!
Wat vinden jullie?

 
Gauw een keer lossen in België zodat
ik daar de kringloop kan gaan plunderen!
 
Lieve groet,
Alberta
 
 

22 opmerkingen:

  1. Hallo Alberta, ik vind het geslaagd, heel mooi. Misschien de lamp in dezelfde kleur van de kaarsenstandaard.
    Varen jullie soms voorbij Antwerpen centrum ? Wij wonen aan de Schelde.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms als we richting Brussel gaan dan komen we langs Antwerpen centrum. Waar woon jij dan?

      Groetjes Alberta

      Verwijderen
  2. Zou de lamp inderdaad grijs maken, komt al een stuk donkerder over denk ik. Verder vind ik het een heerlijk knusse sfeer in jullie roef!
    Groetjes Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn de slaapkamers nu ook opnieuw ingedeeld? (lijkt zo op die foto met die weerspiegeling, of zie ik het verkeerd?)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het heel geslaagd en gezellig

    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel mooi. En knap dat je e boord en wal doet. PFffft. Ja die lamp is wit niet ech wat.Maar dat het goed komt twijfel ik niet aan hoor.
    Je zal boord misse denk ik. Maar menen twee huisjes is toch geweldig!!
    Gaat reg komen.
    Groe, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig sfeertje. Je bent wel heerlijk bezig zeg. En met een heel mooi resultaat. Wat leuk dat je zo goedkoop een lamp op mp heb gekocht. Zelf zou ik hem donker grijs schilderen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk gezellig sfeertje!!
    Ik zou ook gaan voor een donkere tint, wordt vast heel mooi als hij klaar is!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er gezellige uit. Je lampenvoet en kaarsen standaards zijn ook erg mooi. Het is zeker ruim aan boord. Geniet van benieuwd inrichting.

    Lieve.-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor.....ik vind het superr...niks meer aan doen !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er heel sfeervol uit! Ik zou zelf de voet van de lamp denk ik wel donkerder maken, een grijze kleur. Maar uiteraard is de keus aan jou ;-).

    Fijne avond, Alberta! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig en een donkere vaas zou de lamp nog mooier maken en het geheel iets gezelliger..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er gezellig uit, ik zou de vaas ook donker schilderen.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De bovenstaande blogdames hebben je al advies gegeven over de lamp..ik zou hem ook een donkere kleur geven, voor de rest ga ik wel voor wit..
    Maar de stijl van je huis eh..roef moet er dan wel bij passen:)
    Lieve groet♥
    Ps..hoe ist met de beide meisjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig die mooie binnen kijkers bij jullie aan boord!! Lastig wel/niet verven....misschien toch wel iets donkerder maken goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Alberta....mooie binnenkijker en ik zou de lamp dezelfde kleur geven als de kaarsenstandaard of ipv de kaarsensaandaard iets anders in wit proberen....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellig sfeertje zo zeg! Dat is een echte blikvanger geworden. Ik zou het accent op de schouw blijven leggen en van daar uit je kamer verder werken. Dus idd toch je lamp een donker tintje geven, zodat het mooi in elkaar overvloeit. Verder niks meer aan doen.

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellige plaatjes hoor!

    Heb zelf de basis ral. nr: 9010 met 1 lichtgrijze muur, ean antraciet kleurige bank, lichte houten vloer, en elk seizoen leg ik een nieuw gekleurd zeiltje op tafel en zet ik weer kussens in andere kleuren op de bank en spulletjes in andere kleuren.
    Wordt zelf blij van kleurtjes in huis ☺.

    Veel plezier met inrichten.
    En een gezellige dag toegewenst.

    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker bezig hoor!
    Ik zou zelf de lampen donkerder maken, nu knalt de lamp er een beetje uit..
    lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan me voorstellen dat je graag wat meer spullen op de boot hebt, dan valt er meer te rommelen in huis ;-)
    En ja ook ik zo de lampvoet donkerder maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hé, wat een bekend gezicht! O, die heb ik eerder gezien, in de gezindsgids!;-))
    Weer een gezellig sfeertje gekweekt Alberta!
    Altijd gedacht dat wonen op een schip niet zo was, maar toch wel leuk als ik je blog zo lees. Vooral het plunderen in de lading en dan nog wat moois vinden ook. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo, ik kom even piepen op je blog omdat ik zie dat je een volger van me bent…welkom !!
    Wat heb je een sfeervolle blog…..amai en je durft nogal de kringloops in belgie leegplunderen…haha…grapje hoor, blij dat je ook van die spullen houd om onder handen te nemen… je hebt echt mooie spullen staan,ik probeer me in te beelden welke action kandelaars dat zijn of waren…zijn het er die je behandeld hebt ??? Ook je staande lamp is héél mooi op je schouw …!!
    Ik heb toch eventjes een paar oude posten moeten lezen vooraleer ik snapte dat je op een boot woont….!! Amai wat gezellig !!
    Nog een fijne dag gewenst Alberta
    zeker de kringloops in belgie eens aandoen hoor !!
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...