dinsdag 7 november 2017

De laatste


Eind 2010 schreef ik mijn eerste blogbericht.
En vandaag schrijf ik de laatste.
Na 7 jaar hier actief (nouja.. net hoe je het noemt)
te zijn geweest zit het erop.

Wat liep ik te twijfelen de afgelopen anderhalf jaar,
wat ga ik doen, wat ga ik niet doen.
Ik nam me voor gewoon door te bloggen,
want ik vond het jammer om dat af te sluiten.

Toch merk ik dat ik er niet zoveel plezier meer in heb
als dat ik had. 
En dat het een moeten wordt.
En laat dat nou absoluut niet de bedoeling zijn.
Ik blogde voor m'n ontspanning, en op het moment
dat het geen ontspanning meer is, is het tijd om te stoppen.
En dat is vandaag.


Ik stop met bloggen, maar ga met iets anders verder.
Ideeën borrelden in m'n hoofd, en daarom is het tijd 
voor iets nieuws.

Zo blijf ik gezellig op Instagram, daar kan je me vinden 
onder de naam tussenwal.enschip
Velen hebben mij daar ook al gevonden.. super leuk!
Mocht je geen Instagram hebben, dan ben ik vanaf
vandaag ook te vinden op Facebook.
De naam is ook daar Tussen Wal En Schip.
Deze Facebookpagina staat gelinkt aan m'n Instagramaccount
dus zal je op deze twee dezelfde dingen lezen ;-)


Het blijft leuk om m'n hobby wat betreft interieur
met jullie te delen. 
En mooie foto's daarvan te maken. 

Maar ik ga ook iets doen met handlettering.
En daar heb ik ook heelveel zin in!


Misschien handletter jij al een poosje, 
maar doe je het te weinig omdat je niet goed weet wat.
Of misschien lijkt het je heel leuk maar heb je het nog nooit gedaan.
Misschien denk je dat jij dat niet kan..

Dan heb ik nieuws ;-)
Iedereen kan handletteren.
Je hoeft er niet mooi voor te kunnen schrijven.
Je hoeft er geen speciale dingen voor aan te schaffen.
Pen en papier is genoeg.
Natuurlijk zijn er zat mooie pennen te koop,
en potloden en weet ik veel allemaal.
Maar de basis heb jij vast zelf in huis.

Het is een ding van gewoon doen..
Morgen hoop ik d.v. daar meer over te posten. 
Op Facebook en Instagram dus ;-)
Ik heb er zin in!

Rest mij jullie alle goeds voor de toekomst te wensen,
en hartelijk te bedanken 
voor alle lieve reacties, mailtjes en echte post.
Het was me een waar genoegen!
Ik hoop jullie te ontmoeten op Instagram of Facebook.

Lieve groet,
Alberta

13 opmerkingen:

  1. Hallo Alberta, ik snap heel goed dat je stopt met bloggen.
    Het is een leuke tijd geweest maar het aantal reacties zijn zoveel minder geworden.
    En het kost best tijd om een blog in elkaar te zetten.
    Leuk dat je met instagram wel doorgaat.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een blogpost maken kost veel tijd en de activiteit wordt steeds minder en minder. Ik merk zelf ook dat ik veel minder blog, maar om écht te stoppen... zover ben ik nog niet.

    Ik wens je succes met de nieuwe uitdagingen en uiteraard blijven we elkaar volgen op instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer Alberta! Maar ik begrijp je keuze best. Ik volg je op IG hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer hoor...geen instagram.....en ga er ook niet aan beginnen.....ga je op fb volgen ...dus komt goed liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat we je hier in blogland gaan missen, maar gelukkig heb ik IG en Facebook, dus blijf ik je volgen.
    Bloggen kost idd heel veel tijd, maar persoonlijk vind ik het gezelliger dan de snelle socialmedia ;-)
    Leuk dat je gaat handletteren. Ik heb vorig jaar op de beurs allerlei pennen gekocht en nu zo ontzettend spijt van. Want het is net wat je zegt, je kan met alles handletteren en daar heb je echt geen speciale pennen voor nodig!
    Geniet van de mooie dingen in het leven en tot horens maar weer.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de vele mooie posts waarin we mochten meegenieten van je mooie interieur en je creativiteit! Graag blijf ik je volgen op IG!
    Succes met al je verdere plannen!
    Lieve groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer, maar ik snap het. Ik lees mee op IG. Succes met je nieuwe plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer, maar als het niet goed voelt is dit de beste stap.
    Ik blog lang niet meer zo frequent als in de beginjaren, maar zo af en toe wil ik toch nog lekker een uitgebreid verhaal delen, dus ik blijf bloggen, naast natuurlijk het ook leuke IG en fb.
    Succes met je nieuwe hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer maar begrijpelijk.
    Hoop me op Facebook te zien.
    Hey ga jullie goed en we weken jullie God's onmisbaar zegen toe..
    Groet
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Begrijp het wel. Ik ben ook niet meer zo actief. Maar ddtoppen zal ik denk ik nooit doen.
    Zie je op ig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer. Ik post ook niet vaak (meer) maar post alleen omdat ik t kan, wil of tijd ervoor heb.
    Wens je het allerbeste en hele fijne dagen
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een donkere vloer staat echt goed en zie je steeds vaker. Zelf heb ik een antraciet gietvloer met daarop de juiste meubels en dan ziet het er stoer en warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...