dinsdag 7 oktober 2014

De uitslag...


Hartelijk bedankt voor alle leuke en lieve
reacties die binnen kwamen via m'n blog
en ook via de email.

Ik gun het jullie allemaal wel ;-)

Maar ja toch maar eentje kan de gelukkige zijn!


En dat is Ellen uit Garderen.

Ellen, stuur je mij een mailtje met je adresgegevens?
Dan zorg ik dat de stolp jouw kant op komt!

Het leukst vond ik stiekem alle ideeën die binnen kwamen voor een andere naam.
Zelf had ik echt iets heel simpels bedacht.
van Wonen aan boord naar Wonen aan wal.

Maar toen eenmaal de reacties binnen druppelden en ik " Tussen wal en schip
voorbij zag komen kwam er een glimlach op m'n gezicht!
Wat een leuke! Dat wordt 'm hoor!

Ingrid van Home & Lifestyle was de eerste die daar mee kwam.
Zou jij mij ook je gegevens willen mailen Ingrid? :-)

Verder ga ik nu echt kiezen en opruimen, en dus zijn er weer wat
leuke spullen naar Marktplaats (klik) gegaan.
Vanmiddag hoop ik er nog wat aan toe te voegen!
Kijk gerust of er wat voor je bij zit...

En dan nu nog even flink aan de klus, dan kan ik eindelijk
mooie posten over ons huisje gaan maken.
Ik heb er zin in!

Lieve groet,
Alberta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...