donderdag 14 september 2017

Ahoy


Met bijna twee weken school achter de rug, 
kunnen we toch echt wel zeggen dat de vakantie
nu voorbij is. 

Tijd om weer aan het bloggen te gaan.

En dat trap ik deze keer af met de Binnenvaartontmoetingsdag 2017
Deze was afgelopen zaterdag en voor de derde keer op rij waren wij er gezellig bij.


Wat is het elk jaar weer leuk om bekenden te zien, 
die je op één of andere manier steeds mis vaart op het water.



Maar wat een weer gaven ze op.. de laarzen gingen mee. 
Schipper ging fijn op z'n jollys.. kan echt niet natuurlijk haha..
maar ach kan jou het allemaal schelen als het regent dat het giet.

Onder het ochtendprogramma keek ik af en toe met buikpijn naar buiten,
het kwam met bakken loodrecht naar beneden. 
En omdat deze dag op camping de Heigraaf in Woudenberg werd georganiseerd, 
was het van zaal naar de tent en schuur
 waar er werd gegeten en koffie gedronken toch gauw tien minuten lopen.
Maar die buikpijn was helemaal nergens voor nodig. Werd ik toch mooi op m'n plek gezet ;-)
Want als je het maar wil zien, Hij zorgde. Steeds als wij heen en weer liepen was het droog.
En op een paar flinke buien na, scheen de heerlijke zon warm op ons.

In de ochtend genoten we weer van het zingen met elkaar.
Luisterden we naar een eerlijke en ernstige boodschap
doorspekt met hier en daar wat humor. Een boodschap waar de hele dag over nagepraat werd.
Een boodschap die in ons hart mee ging, terug naar boord.


's Middags kregen wij vrouwen een heel gezellig zanguurtje van Elise Mannah,
er werd gezongen, gelachen, emoties weggeslikt.
En toch.. is het één liedje die nog steeds in mijn hoofd zit.
De aanwezige vrouwen weten precies welk liedje dat is...
Plus nu je dit leest zit het ook weer bij jou in je hoofd.. haha!

Daarna nog een interessant uurtje van de CBOB, 
en toen terug naar de tent.
Onderstaande foto is van vorig jaar, 
dit jaar stond er een prachtige tent waar wij droog
heerlijk genoten van een lekkere BBQ.


Toen was het helaas alweer tijd om naar huis te gaan,
boodschappen te doen en terug te rijden naar boord.
De vraag, van welk schip ben jij?
Hebben we heel wat gesteld, en van sommige weet ik het nog ;-)
Maar oei oei, als we het er over hebben in de auto, zijn er ook 
al weer een heleboel uit ons hoofd gewaaid.
Dus als we niet zwaaien als je ons tegenkomt.. roep gerust.
Ik ben er namelijk achter dat niet zwaaien je een taart kost, dus dan 
kan ik alvast aan het bakken!  :-)

Rest ons een hele dikke dankuwel, aan de fantastische organisatie, 
die ook dit jaar deze dag hebben georganiseerd en het hebben gemaakt 
tot een super fijne herinnering.

Met nieuwe bekenden, een hoofd vol indrukken, gesprekken die nazoemen
vriendschappen die een plekje veroveren in mijn hart, zeggen wij
Hopelijk tot volgend jaar!

Ps: Er zijn wat foto's van de facebookpagina Binnenvaartontmoetingsdag gehaald.
Ik had er zelf natuurlijk weer te weinig aan gedacht.
En het is moeilijk om onherkenbare foto's te maken. 
Vandaar dat er niet veel foto's bij staan, dit voor de privacy.

Lieve groet,
Alberta

PS II : Bij deze verklaar ik het blogseizoen weer voor geopend :-)





3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo genieten kunt van zo'n gezellige dag met elkaar! Dat geeft weer veel mooie herinneringen om aan terug te denken!

    Leuk ook dat je het bloggen weer gaat oppakken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer aan het bloggen bent!
    Ik lees ze graag!! Deze ookweer leuk beschreven!
    Zo te lezen een fijne ontmoetingsdag gehad, voor herhaling vatbaar!!
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zeg zo'n ontmoeting en versterking.
    Fijn je weer te lezen.
    Groet,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties kan ik erg genieten! Dankjewel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...